2013. január 21., hétfő

2. rész: Szertár

Tanya*
Mikor bementünk a szobába, én egyből kidőltem. Letettem a táskámat az ajtó mellé, és szétterültem az ágyamon. 3-an voltunk a szobában, és mivel kollégium volt, nem egy 1. osztályú, 5 csillagos hely, de nincs annyira ok a panaszkodásra.
-Terveztünk valamit ma délutánra? -kérdezte Eleanor.
-Nem -válaszoltunk egyszerre Daniellel.
-Oké -és elvonult telefonálni.
-Tényleg. Este ne zárjátok be az ajtót, majd én, ha megjöttem. -mondta Danielle.
-Gondolom Liammel mész valahova -jegyeztem meg vigyorogva.
-Honnan tudtad? -kérdezte "csodálkozva".
-Lányok, este ne zárjátok be az ajtót -szólt El a fürdőből.
-Oké, nem fogom.
-Nem lesz baj, hogy itt maradsz egyedül? Ha gondolod, megbeszélek Liammel egy másik időpontot.
-Dehogyis! Nyugi, nem fogok félni egyedül -mondtam nevetve.
-De biztos nem baj?
-Danielle... mikor haragudtam meg én valaha is amiatt, hogy egyedül maradtam?
-Mi a téma? -kérdezte Eleanor, és leült mellém az ágyra.
-Semmi. Tényleg! A srácok ma próbálnak! Nem megyünk nézni őket? -csillant fel Dani szeme.
-Jó ötlet! -mondta Eleanor, és már indultak is az ajtó felé.
-Te nem jössz? -kérdezte Dani.
-Hát...
-Nincs hát, jössz te is -visszajött Eleanor, megfogta a karomat, és kihúzott az ajtón.
-Muszáj mennem? -kérdezte világhalál hangsúlyban.
-Igen, muszáj -mondták egyszerre. Bár egyáltalán nem akartam menni, úgy tűnt, nincs más választásom... Elmentünk a suli egyik szertárába, ahol a srácok próbáltak.
-Sziasztok lányok! -köszönt Louis meglepődve.
-Jöttünk közönségnek -mondta Eleanor, és bement Danielle után a terembe. Én is követtem őket, csak kicsit lemaradtam. Beléptem az ajtóm, és egyből kiszúrtam a két gyönyörű zöld szempárt. Észrevettem Harry arcán a vigyort, és azt, hogy engem bámul. Arcom egyből elvörösödött, és elfordultam. Bezártam az ajtót, és leültem a lányokhoz. A srácok elkezdték a próbát. Volt jó pár saját számuk, először azokat énekelték.
Bármennyire is szerettem volna másra figyelni, nem tudtam. Egyfolytában Harryt bámultam. Éneklés közben teljesen más képet mutatott magáról... Napközben magabiztos, törhetetlen, menő srác, ilyenkor viszont gyengédnek és kedvesnek tűnik. A lassú számokról nem is beszélve... Személyes kedvencem tőlük a They don't know about Us. Egyszerűen imádtam már csak hallgatni is zárt szemmel, viszont amikor láttam Őt a szám közben, a szívem majd kiugrott a helyéről, és szinte kapkodtam a levegőt.
-Héj Tanya! Köztünk vagy? -kérdezte Eleanor, és oldalba lökött.
-Tessék?
-Furinak tűnsz -válasz helyett csak felhúztam a szemöldökömet, Eleanornak egyből leesett- Ja igen, Harry. -mondta hangosan.
-Úristen El! -szóltam rá a fejemet fogva. A szemem sarkából ránéztem Harryre, hogy meghallotta-e, de úgy tűnt, hogy nem.
***
-Oké srácok, mára ennyi volt. A koncertjegyek árát most szedjük! -mondta Niall.
-Szeretnéd Niall! -mondta nevetve Eleanor. Mindenki kiment, (megint) én mentem ki utoljára. Vagyis csak akartam, ugyanis egy erős kéz megfogta a karomat, és visszahúzott. Gondoltam, hogy nem úszom, hogy Harry el ne kapjon. A szituáció ugyanaz volt, mint délelőtt. Neki nyomott ismét a falnak, és odahajolt hozzám.
-Mesélj csak Harry bácsinak. Mi jót beszéltetek rólam? -kérdezte halkan rekedtes hangján. Szája szinte alig 1 centire volt az enyémtől, lélegzetem felgyorsult, ahogy a szívverésem is.
-Gyerünk kislány, válaszolj. Remélem csupa jó dolgot mondtatok rólam.
-Képzeld, nem te vagy az egyetlen Harold a világon!
-A világon nem is, de a te életedben csak én vagyok.
-Harry... ne kezd megint...
-Mégis mit? -kérdezte felvont szemöldökkel, vigyorogva.
-Azt hiszed, hogy ezzel elérsz valamit?
-Már elértem. Bolondulsz értem. Ez van Tanya, lásd be végre -mondta még mindig vigyorogva. Kezeit a csípőmre tette.
-Undorító, hogy ennyire magabiztos vagy...
-Undorító? Hát ha így gondolod... De hidd el, nem csak a dumában vagyok magabiztos -odahajolt a fülemhez- Mutathatok neked egy s mást, ha gondolod.
Én erre csak megforgattam a szemem. Harry kezei hirtelen levándoroltak a fenekemre, amibe rendesen belemarkolt... Kissé hangosan felnyögtem, majd egy egyszerű mozdulattal megpofoztam, és így végre elengedett.
-Perverz disznó...

5 megjegyzés:

  1. Mi az ,hogy most hagyod abba???? Miért?? Na mind 1 imádom ezt a történetet már most.A csoportban bukkantam rá.És gondoltam ha már minden történetbe bele is olvasok akkor ebbe is. Volt amit úgy a Prológus után abba is hagytam..De ez..Valami csodás. Jól leírod a szavakat és tetszik ,hogy Harry ilyen.Várom a következő részt és ha gondolod nézz be hozzám .: www.onedirection-me.blogspot.hu xx

    VálaszTörlés
  2. ú nagyon tetszik!! és már jöhet is a következő mert még csak most olvastam el, máris türelmetlen vagyok!! :D

    VálaszTörlés
  3. Helló-belló.:) íme a kritika, amit kértél: http://ilovemylife-dreamworld.blogspot.hu/2013/01/kritika10.html

    VálaszTörlés
  4. Szioooo
    ez kb. Mint a szjg csak ott lassabban haladnak az események! Nagyon tetszik várom a következőt! ;)

    VálaszTörlés
  5. Annyira jó *---* nagyon hamar a kövit <3

    VálaszTörlés