2013. január 28., hétfő

4. rész: Meleg helyzet

Tanya*
Azután, hogy elolvastam az üzenetet, egyből az ablak felé fordultam, és kinéztem. A sötétben kirajzolódott Harry alakja. Mutogattam, hogy menjen el, de ő csak ölbe tett kézzel állt, és rázta a fejét.
Lemásztam az ágyról, kinyitottam az ablakot, és kiszóltam.
-Harry, te mi a francot keresel itt?! -kérdeztem idegesen.
-Gondoltam meglátogatlak -válaszolt vigyorogva.
-Húzz el innen nagyon gyorsan, amíg le nem buksz!
-De rendes vagy, hogy így törődsz velem!
-Egyáltalán nem törődök veled, de ha észrevesznek én is kapni fogok. Amúgy is, hogy kerülsz ide?!
-Téged mindig csak a részletek érdekelnek...? Az a lényeg, hogy itt vagyok! Na, de 2 perc, és ott leszek.
-Ide te be nem jössz! A nevelők úgy se hagynák.
-Akkor már csak egy megoldás maradt. Királylány, engedd le a hajad!
-Úristen... -már a fejemet fogtam -Ha elmondod, hogy mi a francot keresel itt, akkor talán beengedlek...
-Magányos vagyok... -mondta "ártatlanul".
-Ja, na persze...
-Nincs kedved engem korrepetálni matekból? -kérdezte ismét vigyorogva.
-És még én vagyok a stréber...
-Ha azt mondom, hogy az vagy, mit csinálsz?
-És én ha azt mondom most is, hogy szánalmas vagy, mit csinálsz? -kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Ha más mondaná, tuti nekimennék, de csak neked megengedem.
-De rendes vagy...
-Ez az, dicsérj csak!
-Annyi eszed nincs te szerencsétlen, hogy ezt mások is hallják?!
-Nagy ívben teszek másokra. Úgy se mernek beszólni.
-Tudod Harry, egyszer nagyon meg fogod szívni...
-Majd kiderül -mondta semleges hangsúlyban, és megrántotta a vállát, jelezve, hogy nem nagyon érdekli.
-Van még mondandód, vagy bezárhatom az ablakot?
-Nincs. Jó éjt édes. Holnap is jövök! -és elment.
-Jössz te a francokat... Idióta... -bezártam az ablakot, behúztam a függönyt, és elmentem lezuhanyozni.
***
A tükör előtt álltam egy törülközőben, és szárítottam a hajam, amikor kopogtak az ajtón. Gondoltam, hogy Danielleék, így kinyitottam.
-Te mit keresel itt?! -kérdeztem megrémülve, miután megláttam, hogy Harry áll az ajtó előtt.
-Meglepetééés! Ó, már végeztél a zuhanyzással? Miért nem jöttem hamarabb... -mondta csalódottan, és szemével nem egyszer végigmért.
-Most azonnal menj innen! -kiabáltam.
-Ne kiabálj már! -szólt rám halkan, belökdösött az ajtón, hogy be tudjon jönni. Becsapta az ajtót, és elém állt. Mivel nagyobb volt nálam, fel kellett néznem, hogy belenézhessek zöld szemeibe, amik ekkor jobban csillogtak a vágytól ,mint máskor. Harry szemei, perverz mosolya, és közelsége teljesen rabul ejtett. Felgyorsult a szívverésem, ahogy kezei hozzáért a a zuhanyzás után nedves bőrömhöz. Ez most más volt, mint a többi alkalom. Most csak ő volt meg én.
Ujjaival végigsimított a karomon, és megfogta a kezem. Odahajolt a fülemhez, én pedig becsuktam a szemem. Barna fürtjei csikizték az arcom, kirázott a hideg.
-Nem gondolod, hogy ez a törülköző túl sokat takar? -kérdezte suttogva. Elkezdte csókolgatni ,szívni a nyakam, halk nyöszörgések hagyták el a számat. Kezemet a mellkasára raktam, próbáltam eltolni magamtól.
-Harry, kérlek ne -kérleltem alig hallhatóan, még mindig zárt szemmel.
-Akarlak. El nem tudom képzelni mennyire -suttogta vággyal teli rekedtes hangján. Egyik kezem a mellkasán maradt, a másikkal hajába túrtam, mire halkan kuncogott. Kissé meghúztam a haját, ő válaszképpen erősen megszívta a nyakam. Eléggé fájt, de most egyáltalán nem érdekelt.
-Végre megadtad magad -mondta Harry féloldalas mosollyal, és szájával közeledni kezdett az enyémhez. 1 mm kellett ahhoz, hogy megcsókoljon, viszont nem tette, mert a folyosóról behallatszott a lányok nevetése, és cipőjük kopogása.
-Úristen, ezek Eleanorék! -szemem egyből kipattant, és Harryt eltoltam magamtól.
-Had jöjjenek -mondta vigyorogva.
-Jaj Harry... -hallani lehetett, hogy már egyre jobban közelednek -Be a fürdőbe! Gyorsan! -betoltam Harryt a fürdőbe, bár ellenkezni próbált.
-De...
-Semmi de! Maradj itt, és meg nem mukkanj! -rázártam az ajtót, már nyílt is a másik.
Danielle lépett be, közvetlen utána Eleanor. Mindketten vigyorogtak, mint a vadalma, látszott rajtuk, hogy kicsit becsiccsentettek.
-Helló Tanya! -köszöntek egyszerre.
-Sziasztok! Milyen volt? -kérdeztem ,mintha mi sem történt volna.
-Nagyon jó! te hogy szórakoztál? -érdeklődött Eleanor, és elkezdett nevetni a semmin.
-Hogy én hogy szórakoztam? Hogy kellett volna? -kérdeztem zavartan.
-De hideg van itt! Nem fagysz meg egy szál törülközőben? -értetlenkedett Danielle. Elindult a fürdő felé, de én elé álltam.
-Ne!
-Mit ne?
-Ne menj be!
-Már miért ne? Tán van bent valaki? -kérdezte nevetve.
-Van.. vagyis nincs! Nincs bent senki! Csak...csak kiégett az égő, és sötét van! Úgy se látnál semmit se a tükörben!
-Nem nézegetni akarom magam, hanem lezuhanyozni.
-Majd reggel! El... elfogyott a meleg víz!
-Tessék? Bocs Tanya, de elég fura vagy. Megint...
-Feküdjetek le inkább! Biztos nagyon fáradtak vagytok! Reggel majd lezuhanyoztok. Ráér akkor is! Én.. én pedig kicserélem az égőt!
-Tanya. Minden oké?

3 megjegyzés: