2013. január 23., szerda

3. rész: SMS

Tanya*
Mivel Harry az arcával volt elfoglalva /ami mellesleg elég piros lett/ volt időm kimenni a szertárból. Futva mentem ki az épületből, az udvar felé vettem az irányt. Leültem az ottani padra, és kifújtam magam. Tudtam, hogy ez a pofon nem volt jó ötlet, mert biztos voltam benne, hogy Harry ezt viszonozni fogja valahogy.
-Ejnye-benye, verekszünk? -kérdezte egy hang a hátam mögött. Ijedtemben felpattantam, és megfordultam.
-Ugye tudod, hogy ez nem szép dolog? -természetesen Harry volt az... Karba tett kézzel állt előttem, és önelégült mosollyal nézett rám, mert tudta, hogy úgysem szabadulok tőle.
-Harry, nagyon szépen kérlek, hagyj békén! -szinte már könyörögtem neki. Hiába hátráltam, jött utánam.
-Ne félj édes, nem akarlak bántani!
-Akkor mi a francot akarsz tőlem? Felejts már el! Semmi közünk sincs egymáshoz!
-Tetszik, amikor egy lány játssza a nehezen megközelíthetőt. Aztán a végén úgy is én győzök... Hát igen -hátat fordított, és elindult az ellenkező irányba, de visszafordult egy pillanatra- holnap találkozunk tanár néni! -mondta vigyorogva, kacsintott egyet, és elment.
-A francba! -teljesen elfelejtettem, hogy mostantól nekem kell foglalkoznom Harryvel a matek miatt...
Hátra hajtottam a fejem, vettem egy nagy levegőt, és elindultam a kollégium felé.
***
-Hol voltál eddig? -kérdezte Eleanor, mikor beléptem az ajtón.
-Miután szépen ott hagytatok, Harry megint rám szállt. Kösz szépen...
-Mit csinált már megint?
-Ugyanazt...
-Amúgy Tanya, én rohadtul nem értelek téged... -mondta Danielle. Én csak csodálkozva néztem rá -Miért vagy vele ilyen visszautasító?
-Hogy miért? Mert nem akarok lenni neki csak egy a sok közül!
-Mindannyian ismerünk már Tanya. Idők kérdése, és megadod magad.
-Ezt hogy érted?
-Rá fogsz jönni, hogy ennek nincs értelme. Eddig az volt a bajod, hogy nem figyelnek rád. Most szemet vetett rád a gimi legnépszerűbb pasija, és te elutasítod őt, holott tetszik neked. Térj észhez, és ne csak a tanulással foglalkozz állandóan... Élj egy kicsit! Sokat nem veszíthetsz -mondta nemes egyszerűséggel. Bár néha kicsit nyers volt a stílusa, mindig igaza volt. Most is, de én mégsem éreztem úgy, hogy beadjam a derekam, és kezdjek el flörtölni Harryvel...
-Nem láttátok a hajcsatomat? -kérdezte Eleanor.
-A hajadban nézted már...? -kérdeztem.
-Megvan! -nevettünk.
Elkezdtek készülődni az estéhez, majd várták, hogy Liam és Louis értük jöjjenek.

-Jó szórakozást! -mondtam mosolyogva, és bezártam az ajtót. Leültem a ágyamra, elővettem a laptopomat, és felnéztem Twitterre. Megakadt a szemem egy eléggé feltűnő tweetten.
@Harry_Styles: Újabb cica a láthatáron! Nyugi cicus, a végén úgyis az enyém leszel! ;) xx
Na vajon kinek szánta... gy részről nagyon szánalmasnak tartottam, más részről jó érzés volt, hogy pont Harry akar megszerezni. Csak nem mindegy, hogy mire, és hogyan...
A telefonom rezgésére lettem figyelmes. Letettem az ölemből az ágyra a laptopot, és a mobilom után nyúltam. Üzenetet kaptam, de nem tudtam, hogy kitől, nem írt ki nevet, csak számot.
'Helló édes! Hallom egyedül maradtál. Nincs kedved átjönni egy kicsit? Lenne pár ötletem unalom űzés céljából! Amúgy remélem rájöttél, hogy ki vagyok. Tudod. Az életed szerelme. x'
Ez nem igaz... Nem elég, hogy napközben egyfolytában a nyomomban van, most már telefonon is zaklat... Most legszívesebben a képébe vágtam volna a telefonom...
'Nem, nincs kedvem átmenni, és sajnos tudom ki vagy... Viszont honnan szerezted meg a számom?!'
Elküldtem az üzenetet, és visszatértem a laptopomhoz. Facebookra is felnéztem, ott chatleni kezdtem pár ismerőssel, amíg újabb SMS-t nem kaptam.
'Hogy honnan van meg? Az mindegy. Ha te nem szeretnél, szívesen átmegyek én. Mellesleg húzd fel a nadrágod, kint van a magánéleted (bár nem zavar) > (_|_) ;D xx.'

3 megjegyzés:

  1. halii:D elkezdtem olvasni...nagyoon is tetszik:D gondolom, tudom, h hol va éppen Hazza...:D de mid1..megvan a 2 komi;) am ha gondolod, én is elkezdtem egy 1D-s blogot..kicsit másabb lesz, mint a megszokottak. ha gondolod, nézz be!:) http://haveniallforeva.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Meghoztam a kritikát! http://kritikakblogja.blogspot.hu/2013/01/kritika-1.html

    VálaszTörlés